Skal vi tage en snak om dit brand?

Vores gode råd er gratis, og vores langsigtede samarbejder er værdiskabende.

Lær, hvordan du arbejder med personlig branding.

Om du vil det eller ej, så har du et personligt brand – Og det er altafgørende for, i hvor høj grad du kan gøre dig gældende i din professionelle karriere. 

I PointTaken har vi siden 2017 fokuseret intenst på personlig branding. Vi arbejder med lang række toneangivende mennesker, der tæller alt fra erhvervsprofiler, politikere, meningsdannere, eksperter, forskere og forfattere til fremsynede virksomheder, organisationer og foreninger, der tror på, at de kan gøre sig bemærket ved sætte deres ansattes viden og holdninger i scene fremfor deres ydelser og produkter.

Selvom du allerede har et personligt brand, så er det ikke statisk. Det vil sige, at det udvikler sig. Og det er den udvikling, du skal tage kontrol over. Du skal styre dit personlige brand til at blive et værdifuldt aktiv, der sørger for, at mennesker, der ikke kender dig på forhånd har et klart billede af, hvad du kan, så du automatisk tiltrækker de rigtige professionelle relationer. 

Hvad er dit brand?

Kort fortalt, er det dit omdømme. 

Dit brand formes i mødet med andre, når mennesker taler med dig, studerer din LinkedIn-profil, googler dig, besøger din hjemmeside, læser om dig i avisen, hører dig i radioen, ser dig i TV, deltager ved et af dine foredrag… Ja, du er med, der findes et hav af kommunikationskanaler, som er med til at forme dit omdømme. 

Er du i stand til at levere et konsistent og klart indtryk hos et bredt publikum på tværs af de forskellige kommunikationskanaler, hvor du demonstrerer den viden, du besidder, vil det åbne nye muligheder for dig. 

Fem trin, der hjælper dig med at bygge dit brand

1: Forstå dig selv, og find din niché.  

Spørg dig selv, hvad der driver dig? Hvilke styrker andre fremhæver hos dig? Og tænk over, hvad du gerne vil opnå. Brug selvindsigten til at identificere din niche, det du ved noget om og kan udtale dig begavet om, der samtidig understøtter din personlige vision.

Det er altid en god idé at få input fra andre, da din egen opfattelse af dig selv ikke altid sådan andre ser dig. Læs mere her, om hvordan vi hjælper profiler med at kortlægge deres brandfortælling. 

2: Styrk dit digitale fundament


3:Lav en plan for, hvordan du bliver mere synlig

 

Skab en selvbevidsthed om, hvad du kommunikerer er i dag. Kig på dine profiler på sociale medier

Skal vi tage en snak om dine muligheder?

Vores gode råd er gratis, og vores langsigtede samarbejder er værdiskabende. 
Skriv dine oplysninger, så sender vi dig en mail med mulige tidspunkter for en samtale.

Casehistorier.

kontakt@pointtaken.dk

Skal vi tage en snak om dine muligheder? Book gratis samtale.

Vores gode råd er gratis, og vores langsigtede samarbejder er værdiskabende. Skriv dine oplysninger, så sender vi dig en mail med mulige tidspunkter for en samtale.